سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برخی سکوت ها از پاسخ دادن رساترند . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

فرص الخیر( فرصتها مانند گذشتن ابرها میگذرند)

بسم رب الشهدا


چرایش را نمی دانم اما از عصر دلم بهانه می گرفت برای نوشتن. دلم میخواست بنویسم از کسانی که با وجود این که افضل شهدا هستند اما غریبند. اما کلمات یاری نمی کردند و من بی خیال شدم نوشتن را. ولی تا همین الان یکی دارد صدایم میکند.  این شد که آمدم .یک بار هم حرف هایم را اینجا زده ام و حالا  آمدم که فقط بگویم شهدای بسیجی مظلوم فتنه 88 را یاد کنید با یک صلوات
نمیدانم شاید قلب مادری امروز تنگ است از نبودن فرزند. شاید پدری بی صدا دارد بر مزاری اشک میریزد. شاید این صلوات من و شما بشود تسکینی برای قلبهای مجروح این خانواده های کم نظیر شهید؛که در این روزهای پر آشوبِ بعد از فتنه باید به سکوت عادت کنند.باید ببینند که همه از اصحاب فتنه و رخوت موجود راجع به فتنه سخن میگویند و هیچ کس دادخواه خون این شهیدان نیست. شاید اینجا هم مثل هزاران جای دیگر تنها قلبی که برای این غم می تپد قلب نازنین مولا و رهبرم است و مگر نه اینکه گفته اند که شهدای فتنه ،افضل شهدای انقلاب اسلامی اند؟
در جایی میخواندم که بشریت در هر دوره ای برای تطهیر خود به خون احتیاج دارد و این کلام چیزی کم دارد و آن شوق جانبازی در راه خداست.با ترکیب این دو، همین میشود که خون به ناحق ریخته جوانانی که شاید سنشان حتی به انقلاب هم قد نمی دهد این جمهوری مقدس اسلامی را در برابر مکر و فتنه عظیمی که یک دنیا کفر فراهم کرده بیمه میکند.همین میشود که جمهوری مقدس اسلامی تطهیر می شود از آن دستانی که بیش از ساختن به دنبال سود بردن هستند.همین می شود که ما به راحتی از اسامی بزرگی رد می شویم که گویی زمانی استوانه ای بوده ه اند برای خودشان.
ما باور داریم که لجاجت بر سر حرف اشتباه به معنی بی بصیرتی است و ما در این جریان سریع پیشرفت کشور احتیاجی به افراد بی بصیرت نداریم. و شاید این است حکمت کنار گذاشتن کسانی که زمانی جزء بدنه نظام بوده اند و حالا در تار نفسانیت گرفتار شده اند. و چه برکتی از این بالاتر متصور است برای خون های پاک شهدای بسیجی فتنه؟

پس یادشان کنید با یک صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم





  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 89/8/8 ::: ساعت 8:0 عصر :::   توسط رهرو شهدا 
    نظرات شما: نظر