سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[پیمان] دوستی را نگه دار، گرچه دیگری آن را نگه ندارد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

فرص الخیر( فرصتها مانند گذشتن ابرها میگذرند)

بسم رب الشهدا
سلام بر شهدا و سلام بر تو
دیشب نگران نگاهت بودم که عزیزی گفت: خندیدن رسم شهداست، آن هم به روی کسانی که رهرو شهدا باشند. و من سعیم را میکنم و میدانم که تو مهربانتر از  آنی که به نتیجه بنگری.مطمئنم که تو از بهشت به من لبخند میزنی.
این کتاب زندگی توست. سهم من از این کتاب تنها 5 سال است. اما  من سهم اصلی خود را در این 22 سالی جستجو میکنم که کتابت را به روی چشمانم گشودی.



این کتاب زندگی توست و من دارم به همه این سالهایی فکر می کنم که به خاطر تو و به امید نگاه تو زندگی کردم.خجالت نمیکشم از گفتن اینکه تو حجتِ بودن خدا به روی زمین برایم بودی، وقتی  که وزنه های عقل و احساس و بالهای عشق و باور هنوز با هم در جدال بودند. شرمنده نیستم از گفتن اینکه نوجوانیم به جای اینکه پر از سوال و پرخاش باشد اشباع از رنج نبودن تو بود. برایم باعث افتخار است که بگویم در سالهای جوانیم به خاطر تو از شادی های زیادی گذشته ام. مفتخرم به اینکه هنوز هم با میزان تو میسنجم و عمل میکنم. هنوز هم برای هر تصمیمی به روزنه روشن نگاه تو رجوع میکنم.
تعجب نمیکنم که این انتخاب برایم بیش از حس غرور و افتخار ،مقارن رنج بوده است. تعجب نمیکنم که زندگی ام پر از حسرت نرسیدن است.  چرا که رسم دنیا بر این است که زندگی زیر سایه آدم های بزرگ، می طلبد که بزرگ شوی. میطلبد که زود بزرگ شوی و بزرگ شدن یعنی  اینکه رنج کشیدن و صبوری کردن را بیاموزی. بزرگ شدن یعنی همان قدر که نگران سرهایی هستی که گرسنه بر بالین میخوابند برای آن ذهنهای گرسنه ای که با زشتی انباشته میشوند غصه میخوری..................... و من منظورم از بزرگ شدن قد کشیدن نیست بلکه قدر دانستن است. همیشه به این فکر میکنم که بهایی که برای الان کشورم پرداخته شده بیش از آن است که این روزها سیمای شهرم آلوده شود به عروسک های خیمه شب بازی بشود .بهایش بیش از این است که ببینم ........
باور کنی یا نه من بزرگ شده ام.فاصله گرفته ام از دختر کوچکی که تنگ در آغوشش میگرفتی و میچرخاندی........باور کنی یا نه من بزرگ شده ام و گمان میکنم که به لطف نگاه آسمانی تو، خوب هم بزرگ شده ام.........خوب که فکر میکنم دیشب بی جهت نگران بودم. خوب که نگاه میکنم میبینمت که از بهشت به من لبخند میزنی.
از بهشت دعایم کن که محتاج دعای تو هستم.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 89/8/15 ::: ساعت 8:22 عصر :::   توسط رهرو شهدا 
    نظرات شما: نظر