سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد، ژرفای حکمت و با حکمت، ژرفای خرد بیرون آورده می شود . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

فرص الخیر( فرصتها مانند گذشتن ابرها میگذرند)

 

بسم رب الشهدا

صلی الله علیک یا اباصالح المهدی

سلام مولای مهربان شب های سه شنبه، سلام مولای جوان ما جوانها

آقای من ، مولای من،  صاحب تنهایی های من

نمیدانم امروز کجا خواندی دعای عرفه را، نمیدانم امروز شکایتت از مرا و بدی های مرا کجا به آسمان عرضه کردی! نمیدانم که برایم دعا کردی یا نه؟ اما من برای فرج تو بسیار گریستم. من اول و وسط و آخر دعایم را زینت بخشیدم به دعا برای آمدنت. و این همه چه کم است در برابر نعمت وجود تو. و این همه چه کم است در برابر نعمت ولایت.

مولای مهربان شب های سه شنبه

میدانی چیست؟ دعای بعدی ام سلامتی برای نائب برحقت،سیدی و قائدی و مولای، امامم سید علی روحی فداه بود. حاجت قلبی ام اینکه خدا از عمر من بکاهد و به عمر او افزون کند. و حالا تو واسطه میشوی برای اجابتش میان من وخدا؟

مولای من، سید من، انیس و مونس من

فردا عید قربان است. فردا آسمان خواهد شنید این کلام اسماعیل را: " ستجدنی ان شاء الله من الصابرین" و این کلام برای من یادآور عاشوراست.آنجا که شبیه ترین خلق به پیامبر فرمود: شهادت برای من از عسل شیرین تر است. مولای من نمیدانم که وقتی اسماعیل(ع) وقتی در برابر پدر زانو میزد روضه مصیبت جدت را شنیده بود یا نه؟ نمیدانم.............. نمیدانم که از گودال قتلگاه چیزی شنیده بود یا نه؟.......نمیدانم

اما این را میدانم که ما جوانها که پرورده عشق حسینیم، ما جوانها که شیفته و مدهوش عباسیم، ما جوانها که کلید واژه قلبمان انتظار است از اسماعیل آموخته ایم که قربانی خدا شدن سعادت است، ما از علی اکبر حسین آموخته ایم که شهادت شیرین است. ما هر چه داریم بر طبق اخلاص فدای تو کرده ایم.ما همه شوق و شور و جوانی قلبمان را شش دانگ زده ایم به اسم نائبت سید علی.

پس بیا و به پاسداشت این اخلاص جوانانه ما، دعای سوم مرا در حق همه ما برآورده کن:

اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک تحت لواء ولیک






  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 89/8/25 ::: ساعت 10:19 عصر :::   توسط رهرو شهدا 
    نظرات شما: نظر